سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حواشی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس - سایپا

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب جام شهدا امشب «چهارشنبه» به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب جام شهدا تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا امشب «چهارشنبه» به مصاف هم می‌روند.

با وجود مخالفت شورای تامین استان تهران و فدراسیون فوتبال بر بدون تماشاگر برگزار شدن جام شهدا حدود ۵۰۰ هوادار پرسپولیس در فاصله ۲ ساعت مانده به شروع بازی این تیم با سایپا به ورزشگاه شهدای شهرقدس آمده بودند و از نیروی انتظامی می‌خواستند آن‌ها را به ورزشگاه راه بدهد.

از موارد مورد تاکید سازمان لیگ برای ورزشگاه‌های لیگ برتر تاکنون تنها شماره گذاری صندلی‌های ورزشگاه شهدا انجام شده، اما خبری از گیت‌های بازرسی نیست.

به دلیل بدون تماشاگر برگزار شدن اولین بازی این رقابت‌ها بین تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نیروی زمینی ماموران برقراری نظم و یگان ویژه در ورزشگاه حضور نداشتند.

در نهایت با موافقت شورای تامین استان تهران بلیت فروشی آغاز شد و نیرو‌های یگان ویژه هم به ورزشگاه آمدند.

مسئولان ورزشگاه شهدای شهرقدس به صورت جدی مشغول آماده سازی این ورزشگاه برای میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر بودند به شکلی که ضمن ایجاد مسیری جدید برای ورود خبرنگاران و میهمان‌های ویژه به ورزشگاه بسیاری از صندلی‌های کهنه هم جمع آوری شده بود.

پس از ورود اعضای تیم فوتبال سایپا به ورزشگاه کادرفنی این تیم شامل ابراهیم صادقی، بیژن طاهری، اشکان نامداری، کاظم برجلو و علی اصغر قربانعلی پور به جایگاه VIP آمدند و تماشاگر بازی شاهین و نیروی زمینی شدند.

اتوبوس تیم پرسپولیس راس ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه وارد ورزشگاه شد.

۲ هزار هوادار پرسپولیس پشت درب‌های ورزشگاه شهدا تجمع کرده و پس از تهیه بلیت منتظر باز شدن درب‌های ورزشگاه بودند.

مسدود بودن بخشی از مسیر ورودی ورزشگاه تا رختکن سبب شد بازیکنان پرسپولیس حدود ۲۰۰ متر مانده به رختکن از اتوبوس پیاده شوند و در مسیر با برخی هواداران و حراست ورزشگاه عکس یادگاری بگیرند.

گابریل کالدرون با اتوبوس اعضای تیم پرسپولیس به ورزشگاه نیامد. او همراه با بازیکنانی که در ورزشگاه شهید کاظمی مشغول تمرین بودند در آن ورزشگاه مانده بود تا پس از اتمام تمرین آن‌ها به ورزشگاه شهرقدس بیاید.

مهدی ترابی هم که در فهرست ابتدایی کالدرون برای بازی با سایپا نبود به ورزشگاه آمد تا در صورت تشخیص سرمربی مقابل تیم سابق خود به میدان برود. او در زمان ورود به ورزشگاه خوش و بش گرمی با عوامل تیم سایپا انجام داد.

فرشاد احمدزاده پس از ورود اتوبوس پرسپولیس به ورزشگاه لحظاتی با حضور در جایگاه ویژه بازی شاهین و نیروی زمینی را تماشا کرد.

در زمان ورود بازیکنان تیم پرسپولیس به رختکن با توجه به کمبود اعضای کادر تدارکات برخی بازیکنان مانند محسن ربیع خواه و مهدی ترابی کلمن‌های آب را به داخل رختکن بردند.

گابریل کالدرون راس ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه وارد ورزشگاه شد.

در فاصله کمتر از نیم ساعت تا شروع بازی همچنان هواداران بیرون ورزشگاه حضور داشتند.

مهدی ترابی و آرمین سهرابیان که در ترکیب اصلی تیم شان حضور نداشتند دقایقی با هم صحبت کردند.

کاپیتان سابق سایپا همچنین خوش و بش گرمی با کاظم برجلو انجام داد.

هواداران پرسپولیس پشت در‌های بسته ورزشگاه شهدای شهرقدس علیه ایرج عرب شعار داده و خواستار استعفای او شدند.

برخی از هواداران پرسپولیس سرانجام راس ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه مجوز ورود به ورزشگاه را کسب کردند.

با توجه به حضور افراد متفرقه در کنار زمین بازار گرفتن عکس سلفی با بازیکنان پرسپولیس و گابریل کالدرون داغ بود و در این میان ابراهیم صادقی و آرمین سهرابیان هم با این افراد عکس گرفتند.

گابریل کالدرون از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

آن‌ها همچنین با تشویق علیرضا بیرانوند از او درخواست کردند در پرسپولیس بماند و به پیشنهاد تیم‌های ایتالیایی فیورنتینا و تورینو فکر نکند.


بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با حواشی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس - سایپا

شاهین فینالیست جام شهدا شد

نیروی زمینی جایگزین فولاد در جام شهدا شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام شهدا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.