سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوهیان: بیشتر بازیکنان برای اولین‌بار در مسابقات ویلیام جونز حاضر شدند/ اهداف فدراسیون در این مسابقات محقق شد/ پیش‌بینی عنوان پائین‌تری را داشتیم

فرزاد کوهیان مربی تیم ملی آبی ( تیم ملی امید ) بسکتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات ویلیام جونز و عنوان پنجمی تیم ملی در این رقابت‌ها گفت: تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت کردند شرایط خوبی داشتند. کره جنوبی و چین تایپه با تیم اصلی در این مسابقات حاضر شدند. اردن هم همین وضعیت را داشت، اما یکی از بازیکنان آمریکایی الاصلش که قرار است در جام جهانی برای این تیم بازی کند را در اختیار نداشت. ژاپن هم ۵ بازیکن اصلیش را همراه داشت. نماینده کانادا هم یکی از تیم‌های دانشگاهی خوبش بود که به این مسابقات آمده بود. تیم چین تایپه B هم شرایط خوبی نسبت به دور قبل داشت و اندونزی هم با تیم اصلیش در این مسابقات حاضر شده بود.

بیشتر بازیکنان برای اولین‌بار در مسابقات ویلیام جونز حاضر شدند

او افزود: بیشتر بازیکنان تیم بار اولشان بود که در این مسابقات حاضر می‌شدند و سن‌شان هم خیلی کم بود. تصور می‌کنم ملی پوشان توانستند محک جدی بخوردند و دیدشان را باز‌تر کنند و روی آینده بسکتبال  آن‌ها هم تاثیر بگذارد. امیدوارم انگیز‌های شخصی هم به این مسائل اضافه شود و بازیکنان بتوانند راهشان را پیدا کنند و با درخشش در ادامه راه و تمرینات فشرده در لیگ خودشان را به تیم اصلی نزدیک‌تر کنند.  

سرمربی تیم ملی ب درباره جایگاه تیم ملی در پایان این مسابقات گفت: پیش‌بینی عنوان پائین‌تری را داشتیم و تصور می‌شد در جایگاه هفتم - هشتم قرار بگیریم، اما اتفاقی که افتاد این بود که ما از تیم ملی کره با اختلاف خیلی کمی باختیم و بازی با تایوان هم در زمان اضافه واگذار کردیم، اما اردن را بردیم و در مجموع فکر می‌کنم اتفاق خوبی افتاد. متاسفانه مقابل ژاپن خوب نبودیم و بازی را با اختلاف به حریف واگذار کردیم. این شرایط  و این بازی‌ها به بازیکنان کمک می‌کند. البته این را می‌دانید که یک بازیکن برای رسیدن به موفقیت آیتم‌های زیادی دارد، اما هدف و خواسته فدراسیون در این مسابقات محقق شد.  

در کنار تمرینات تیم ملی بزرگسال تمرینات امید هم پیگیری می‌کنیم

کوهیان درباره اردو‌های آینده تیم ملی ب عنوان داشت: سعی می‌کنیم در حین همین تمرینات و کارهایی که برای بزرگسالان انجام می‌دهیم اردو‌های پراکنده برای ملی پوشان امید هم داشته باشیم، اما موضوع این است که بازیکنان بعد از این که به باشگاهشان می‌روند این شرایط را دنبال کنند. ما هم تلاش می‌کنیم این شرایط را دنبال کنیم.


بیشتر بخوانید:

پایان کار آسمان خراشان در جام ویلیام جونز

نخستین پیروزی آسمان خراشان در ویلیام جونز

مسابقات بسکتبال ویلیام جونز/ ایران در گام اول نتیجه را به مایتی اسپورت فیلیپین واگذار کرد

کوهیان: مسابقات ویلیام جنوز یک ماه جلو افتاد/ واحدی در تمرینات تیم قرمز حاضر شد


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.