سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۶۷ کیلوگرم شیشه در عملیات مشترک پلیسی

مأموران انتظامی خراسان جنوبی در عملیات مشترک پلیسی ۱۶۷ کیلوگرم شیشه کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سردار شجاع  فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی خراسان جنوبی با رصد اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند که اعضاء یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر را به استان‌های مرکزی کشور دارند که بلافاصله موضوع پیگیری شد و تعقیب و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی خراسان جنوبی و سمنان در عملیاتی مشترک خودرو سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۶۷ کیلو شیشه کشف و  یک متهم دستگیر شد.

سردار شجاع  با بیان اینکه مأموران با رصد و انجام کار اطلاعاتی، اعضا دیگر این باند را نیز شناسایی کردند، گفت: به دنبال آن تیم‌هایی از پلیس خراسان جنوبی و استان یزد قاچاقچیان را که با خودرو‌های تندرو در کویر "طبس- یزد" در حرکت بودند به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام مأموران خودرو‌های حامل مواد را با استفاده از قانون به کارگیری سلاح متوقف کردند که قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود، تسلیم مأموران شدند.

او افزود: در این عملیات‌ها ۴ قاچاقچی مسلح دستگیر شدند و در بازرسی از خودرو‌های آنان، ۳ قبضه کلاش، یک قبضه سیمینوف، یک قبضه گرینوف و مقادیری مهمامات جنگی کشف شد.

انتهای پیام / ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.