سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۸ طرح گردشگری تا پایان شهریورماه

مدیرکل میراث فرهنگی فارس از افتتاح ۸ طرح گردشگری تا پایان شهریورماه جاری با سرمایه گذاری بیش از ۲۴میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان دراستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی فارس اظهار داشت: از مجموع ۸ پروژه تعداد ۳ پروژه در شیراز، ۲ پروژه در شهرستان سپیدان، یک پروژه در دشت ارژن، یک پروژه در شهرستان رستم و یک پروژه در جاده فسا- داراب راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد پروژه‌ها ادامه داد: ۳ اردوگاه گردشگری درشهرستان‌های فسا، رستم، سپیدان با سرمایه گذاری ۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان، ۲ سفره خانه سنتی درشیراز و دشت ارژن با سرمایه گذاری ۴۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، افتتاح یک هتل آپارتمان در شیراز با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، یک اقامتگاه سنتی در شیراز با سرمایه گذاری ۳۸۵ میلیون تومان و یک تفرجگاه با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیون تومان در سپیدان جزئیات این پروژ‌ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس تصریح کرد: برای راه اندازی این پروژه‌ها در مجموع ۲۴ میلیارد و ۱۶۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان سرمایه گذاری شده است که پس از بهره برداری از آن‌ها زمینه اشتغال ۵۶ نفر ایجاد خواهد شد.

در حال حاضر ۲۳۲ هتل، متل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر، ۱۳۴ خانه مسافر و ۱۰۰ اقامتگاه بوم گردی در فارس فعالیت دارند.
انتهای پیام/م

بهره برداری از هشت پروژه گردشگری در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.