سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات ۳۸ میلیون دلاری برند‌های خراسان رضوی/حرکت واحد‌های صنعتی استان به سمت برندسازی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:بزرگ شدن بازار‌های بین المللی و صادرات یک نیاز اصلی برای توسعه واحد‌های صنعتی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه بزرگ شدن بازار‌های بین المللی و صادرات یک نیاز اصلی برای توسعه واحد‌های صنعتی به شمار می‌رود، گفت: نام و نشان تجاری و یک برند معتبر کمک فراوانی به تسهیل امور در بازار‌های داخلی و خارجی خواهد کرد.

او تصریح کرد: در بازار رقابتی سال‌های اخیر و با پیشرفت شبکه‌های مجازی و فعالیت‌های تبلیغاتی برندسازی در استان خراسان رضوی رشد چشمگیری در میان واحد‌های صنعتی داشته و یکی از ارکان اصلی موفقیت کسب و کار‌های خرد، کوچک و متوسط بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: برندینگ به نوعی شناسنامه واحد صنعتی به شمار می‌رود و بزرگترین مزیت آن ایجاد اطمینان در ذهن ناخوداگاه مصرف کننده از کیفیت محصول مورد نظر است علاوه بر این استفاده از ظرفیت خالی سایر واحد‌های تولیدی (تولید بدون کارخانه) سبب حرکت بیشتر در بخش تولید شده که می‌تواند دستاورد بهتر برای استان باشد.

مهدی زاده افزود: در سال‌های اخیر واحد‌های صنعتی و تولیدی در زمینه برندسازی کار خود را شروع کردند و اکثر مدیران واحد‌های صنعتی و تولیدی به اهمیت آن در بازار‌های داخلی و خارجی پی برده‌اند و تلاش دارند تا فعالیت خود را گسترش دهند و سهم بازار خود را توسعه دهند، زیرا یک برند با ثبات سبب سودآوری و توسعه کسب و کار می‌شود که این امر و آگاهی مدیران با کمک و اقدام ارزشمند انجمن مدیران صنایع خراسان صورت گرفته است.

او ادامه داد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از واحد‌های صنعتی استان برند هستند البته واحد‌های صنعتی استان باید موفق‌تر در این زمینه عمل کنند، زیرا استان ظرفیت‌های صادراتی فراوانی دارد، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و تلاش برای شناساندن برند خود گواه این مسئله است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه حمایت از برند حمایت از کالای ایرانی است، گفت: ایجاد بستر اطلاعاتی و اطلاع‌رسانی مناسب، کمک به کاهش هزینه‌های تولید و در نتیجه کاهش قیمت تمام شده، کمک به افزایش کیفیت محصولات و ایجاد برند مادر به نام برند ایرانی می‌تواند در حمایت از برند‌ها بسیار موثر باشد.

مهدی زاده افزود: برند عامل اصلی شناخت محصول بوده که در درجه اول کیفیت محصول و سپس قیمت، آن را از دیگر برند‌ها متمایز می‌کند، برندسازی بخش اصلی کسب و کار است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت و هرچه در این راه با آگاهی قدم برداریم فرایند کسب و کار به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود و به اهداف خود در بازار‌های داخلی و خارجی به ویژه در بحث صادرات دست می‌یابیم.

انتهای پیام/ف. ح
 

برندینگ، شناسنامه واحد صنعتی به شمار می‌رود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.