سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی خبرداد:

برخورداری ٦٦ درصد جمعیت روستایی آذربایجان غربی از گاز طبیعی/گازرسانی به ۳۹۹ روستا در حال اجرا است

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: ٦٦ درصد جمعیت روستایی این استان از گاز طبیعی برخوردار است و گازرسانی به ۳۹۹ روستا نیز در حال اجرا است.

علی رضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در گفت وگوی اختصاصی با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،، با بیان اینکه در سطح این استان ۲۴۵۰ روستا از تعداد ۲۷۸۰ روستای موجود، به دلیل دارا بودن حداقل ۲۰ خانوار قابلیت گازرسانی را دارند، گفت: هم اکنون ۱۰۸۱ روستا که ٦٦ درصد جمعیت روستایی آذربایجان غربی را شامل می‌شود، از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

او افزود: عملیات گازرسانی به ۳۹۹ روستای استان در حال اجرا است و گازرسانی به ۲۰۰ تا ۴۰۰ روستا نیز در دست مطالعه و یا پیمان سپاری می‌باشد که با اجرایی شدن عملیات گازرسانی به این روستاها، جمعیت روستایی برخوردار در استان به ۸۳ درصد خواهد رسید.

به گفته شیخی، وضعیت برخورداری از گاز طبیعی در شهر‌های آذربایجان غربی مطلوب بوده و ۴۱ شهر از ۴۵ شهر این استان از گاز طبیعی برخوارد هستند که این آمار برخورداری ۹۹.۴ درصدی جمعیت شهری این استان را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی تصریح کرد: در سال جاری ٦۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه گازرسانی استان اختصاص یافته است که امیدواریم با جذب این اعتبار به اهداف مشخص خود در این حوزه برسیم.

علی رضا شیخی در پایان در خصوص گازرسانی بخش صنعت نیز تاکید کرد: در این بخش خوشبختانه به لحاظ اهمیت جایگزینی سوخت این صنایع، اهداف مطلوبی را هدف گذاری کرده ایم و امیدواریم در سال جاری گازرسانی به حدود ۴۰۰ واحد صنعتی، دامداری و مرغداری انجام شود.
 
انتهای پیام/م
 
 

گاز رسانی به روستاهای آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.