سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۶۰ درصدی مصلای اصفهان

مدیرعامل مصلای اصفهان گفت: مصلای اصفهان تا امروز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و امروز می‌توان گفت اگر ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه تأمین شود، ۳۵ ماهه تکمیل خواهد شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم پرچمی مدیرعامل مصلای اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت افزایی نماز جمعه بیان داشت: یکی از تأکیدات رهبر انقلاب راجع به نماز جمعه، رفع شبهات مردم در زمینه‌های مختلف ازجمله فضای مجازی است که باید اعتراف کنم در این عرصه آن‌گونه که باید عمل‌نکرده‌ایم.

مدیرعامل مصلای اصفهان خاطرنشان کرد: ما هنوز درگیر پرونده‌های مصلا در قوه قضائیه هستیم که متهم آن بازداشت و مبالغی به ما برگشت داده‌شده است و در حال حاضر در بحث‌های مالی، بستر سالم و شفافی فراهم‌شده که مردم می‌توانند با مراجعه به سایت مصلا، در جریان چگونگی صرف هزینه‌ها باشند.

او تأکید کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دریافت شده که این مقدار جوابگوی هزینه‌های جاری ما هم نیست چراکه برای مثال موتورخانه مصلا ارزشی بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان دارد و هزینه نگه‌داری و حفاظت از آن ماهیانه ۳۰ میلیون تومان است.

پرچمی یادآور شد: متأسفانه از سوی دولت حمایتی نمی‌شود، اما بااین‌حال کار متوقف نشده و برای ادامه کار، ساختار‌ها اصلاح‌شده است و پیشرفت‌های الان حاصل از کمک‌های مردمی، درآمد خود مصلا و حمایت برخی نهاد‌ها است که هزینه دولت در مقابل این کمک‌ها تقریباً هیچ است.

مدیرعامل مصلای اصفهان گفت: طبق بازنگری‌ها، مصلای اصفهان تا امروز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و امروز می‌توان گفت اگر ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه تأمین شود، ۳۰ تا ۳۵ ماهه تکمیل خواهد شد، اما با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها و هزینه‌ها، این تخمین مبلغ برای امروز است و حتی برای ۲ ماه آینده هم نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت طرح مصلای اصفهان

برچسب ها: نماز جمعه ، هیئت دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.