سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت عامل ایمیدرو:

۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار طرح معدنی تا پایان سال افتتاح می شود

غریب پور گفت: تا پایان سال ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار طرح در بخش معدن و صنایع معدنی به بهره برداری می‌رساند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، خداداد غریب پور در نشست هم اندیشی افتتاح طرح‌های سال ۹۸، تصریح کرد: طی جلسات مختلف و پس از پایش مجدد طرح‌های امسال، تعداد و ارزش طرح‌های سال ۹۸ افزایش یافت به طوری که تا پایان امسال ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار طرح وارد مدار تولید می‌شود. 

وی اضافه کرد: بدنه ستادی ایمیدرو همراه با مدیران شرکت‌های سرمایه گذار و پیمانکاران، به صورت هماهنگ و یک مجموعه به هم پیوسته عمل می‌کنند تا مشکلات راه اندازی طرح‌ها برطرف و پروژه‌ها آماده راه اندازی شوند.


بیشتر بخوانید: حمایت دولت از بومی سازی تجهیزات صنعت و معدن


غریب پور با یادآوری اینکه برنامه راه اندازی طرح ها، در سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان خراسان شمالی مورد تاکید قرار گرفته، ادامه داد: بیش از ۳۰ طرح افتتاح خواهند شد که حاصل آن ایجاد ۱۰ هزار شغل به طور مستقیم خواهد بود.

وی میزان اشتغال غیرمستقیم طرح‌ها را ۳۰ هزار نفر اعلام کرد.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو که در جمع مدیران شرکت‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی، پیمانکاران و همچنین معاونان و مدیران ستادی ایمیدرو سخن می‌گفت، تصریح کرد: آقای روحانی پیگیر راه اندازی پروژه‌ها است و وزیر صنعت، معدن و تجارت هم مقرر کرده، این طرح‌ها به صورت ماهانه تا انتهای سال افتتاح شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.