سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محرز شدن ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تخلف یا کوتاهی برخی مسوولان و دستگاه‌ها

در جلسه‌ای با حضور دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی مستقیما به کوتاهی مسوولان در حوزه ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تخلفات و کوتاهی برخی از دستگاه‌های نظارتی اشاره شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، کاظم پالیزدار دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی پس از جلسه ویژه رسیدگی به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در گلستان که با حضور وی و معاون دادستان کل کشور، استاندار گلستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در این حوزه برگزار شد گفت: تنها پیام من به مردم استان گلستان این است که نه خودتان و نه مسوولانتان دلتان برای خودتان نمی‌سوزد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید پیشنهادتان برای خروج از این شرایط چیست، گفت: زمانی که کسی خودش دلش به حال خودش نسوزد چه اقدامی می‌توان کرد.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: ما امروز شاهد این بودیم که نه مردم به فکر خودشان هستند و نه مسؤولان استانی دلسوزی می‌کنند.

پالیزدار در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از شرایط فعلی چیست، گفت: نتیجه آن تخریب منابع طبیعی است.

شایان ذکر است، در این جلسه به طور مستقیم به کوتاهی مسؤولان در حوزه گسترش ساخت و ساز‌های غیرمجاز اشاره و به تخلفات مشخص برخی مسؤولان و کوتاهی برخی از دستگاه‌های نظارتی اشاره شد.

انتهای پیام/م

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در گلستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.