سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسنی بندپی خبر داد؛

اختصاص ۶ هزار میلیارد تومان به واحد‌های تولیدی استان تهران

بندپی گفت: اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان برای واحد‌های تولیدی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسنی بند پی استاندار تهران در برنامه تهران ۲۰ اظهار کرد: واقعیت این است که کشور در شرایط حساس جنگ روانی و تحریم ظالمانه قرار دارد.

او افزود: در سال گذشته دولت تمام تلاش خود را معطوف به اقشار کم درآمد کرد که در این راستا ۱۳ میلیارد برای دارو‌های مورد نیاز آسیب پذیر تخصیص داد.

بندپی گفت: نرخ بیکاری در استان رو به کاهش است و جنب و جوشی در بخش صنعت و کشاورزی به راه افتاده و خروجی آن ایجاد اشتغال است.

 استاندار تهران ادامه داد: در چنین شرایطی برای رونق تولید همه ارکان نظام پای کار هستند و سران قوا با اذن مقام معظم رهبری در تلاش هستند تا مراحل طولانی تولید را حذف کنند.

محسنی بندپی تصریح کرد: قطعا رونق تولید در گرو حمایت از تولید داخلی و فاصله گرفتن بانک‌ها از نگاه خشک در ارائه تسهیلات به واحد‌های صنعتی است.

او افزود: قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتری یک حلقه بسته‌ای را برای صنایع در تهران ایجاد کرده و صنایع نمی‌توانند گسترش پیدا کنند.

استاندار تهران گفت: با محیط زیست استان به جمع بندی نهایی رسیدیم که اصلاح قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر به نفع رونق تولید است و امیدواریم تا قبل از نیمه دوم سال این قانون اصلاح شود.

او بیان کرد: ارتقا تکنولوژی و افزایش کیفیت کالا‌ها از ارکان مهم تحقق رونق تولید است.

محسنی بندپی اظهارکرد: ۲۱ درصد صنعت کشور در استان تهران متمرکز است و در ستاد تسهیل هر واحدی که با مشکل روبرو باشد با بانک مکاتبه و تقاضای استمهال می‌کنیم.

او افزود: به واحد های تولیدی و واحد‌های صنعتی در حوزه های مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک‌ها از ۶ تا ۱ سال فرصت می دهیم و حتی با اخذ چک از صنعت گران، بدهی آن‌ها قابل استمهال است.

استاندار تهران ادامه داد: ارتباط دولت با بخش خصوصی در استان تهران بسیار نزدیک است و در جلسات ستاد تسهیل درصدد رفع مشکلات واحد‌های تولیدی هستیم.

او گفت: دولت معاون هماهنگی امور اقتصادی را در استانداری‌ها تشکیل داده است که مشکلات واحد‌های صنعتی را شناسایی و مرتفع کند.

بندپی افزود: دولت پای کار تحقق شعار رونق تولید است و به دستگاه‌های خدمات رسان تکلیف شده که به رفع مشکل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی را رفع کند.

او بیان کرد: با کمک بخش خصوصی در صدد احداث پست برق ۱۰۰۰ مگاواتی هستیم و همه باید پای تحقق شعار سال باشیم.

بندپی گفت:به بخش خصوصی پیشنهاد می‌کنم در جلسات کارگروه تسهیل شرکت کنند و هر پیشنهادی بدهند با کار کارشناسی قبول می‌کنیم.

او ادامه داد: اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان برای واحد‌های تولیدی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تخصیص یافته است.

استاندار تهران تصریح کرد:بسیاری از مشکلات واحد‌های تولیدی را شخصا پیگیری می‌کنم برای صرفه جویی در وقت مردم نیاز به طرح در کارگروه ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.