سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاویری دلخراش از مرگ راننده جوان در اتاقک له‌شده تیبا

راننده خودرو تیبا پس از برخورد شدید با خودروی مزاد ۳، جان باخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۱۲:۲۸ ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو با یکدیگر در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، نرسیده به خلیج فارس بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه ۵۹ به محل حادثه اعزام شدند.

عباس سرافرازی؛ افسر آماده منطقه چهار عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری تیبا با یک دستگاه خودروی سواری مزدا ۳ برخورد کرده و در پی این حادثه خودروی سواری تیبا با از دست دادن کنترل وسیله‌نقلیه، پس از برخورد با گاردریل‌ها و ورود به فضای سبز بین دو مسیر متوقف شده بود.

وی با اشاره به گرفتار شدن راننده تیبا بر اثر این حادثه در اتاقک درهم پیچیده خودرو، افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی، همزمان با قطع جریان برق خودرو‌ها و ایمن‌سازی محل حادثه به یاری فرد گرفتار شده شتافتند و پس از برش قسمت‌هایی از خودرو، وی را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ راننده (مردی جوان) بر اثر این حادثه در دم جان سپرده و آتش‌نشانان پس از بازگرداندن خودرو به حالت اولیه، ایمن‌سازی محل حادثه، تحویل محل به عوامل راهور و انتظامی و جلوگیری از نشت بنزین به مأموریت خود پایان دادند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
مجمدی
۰۷:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه به خانواده اش صبر
و خدا مدیر سایپا ایران خودرو هدایت کنه اگه قابل هدایت نیستند...........
علی
۲۰:۰۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
چرا روی جنازه پارچه سفید آرم اتش نشانی هست ...باید آرم پلیس سلیقه ای و شرکت سازنده خودرو باشه ... در واقع سازنده خودرو علت تامه است ..اتش نشانی در واقع ناجی هست ..
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
بیچاره ما مردم ...
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
سایپا مطمین