سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه راهکار‌ مناسب برای شناخت مشکلات شهرستان‌ها

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت : بتوان با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها مشکلات را شناخت و راهکار‌های مناسبی ارائه داد .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با اشاره به توان فرمانداران برگزاری جلسات را عاملی برای هم افزایی در شناخت مشکلات در بخش آب دانست و با اشاره به اینکه عملاً وارد سال مالی ۹۸ شده ایم گفت : ما بیش از ۹۹ درصد اعتبارات را جذب نموده و برای آن برنامه ریزی کرده ایم درویشی با بیان مشکلات و نارسایی‌های توسعه آب در این شهرستان دو فصل اساسی کار در اسلام آباد غرب را در حوزه جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب شهری برشمرد و عنوان داشت که این دو بخش اشتراکات اجتناب ناپذیری با شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه دارند.

وی با بیان اینکه این جلسات باید بتواند منجر به نگاه مشترک گردد و اگر چنین شود نتایج لازم هم به دست می‌آید بر پایش مباحث صورت گرفته تا حصول به نتیجه تاکید کرد .

درویشی مسئله اصلی اسلام آباد را به تامین آب بلندمدت و پایدار دانست و افزود: این موضوع به طور ویژه هم از طریق نمایندگان محترم منطقه و نیز در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های دردست اقدام برای جذب سرمایه گذار برای اتمام طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی اظهار امیدواری کرد.

 حیدری فرماندار شهرستان اسلام آباد با تقدیر از مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای در خصوص پیگیری بخش آب با اشاره به آمار جمعیتی شهرستان از آن به عنوان یکی از شهرستان‌های بزرگ استان یاد کرد که به اهتمام جدی برای اعتبارات و رسیدگی به انتظارات به حق مردم نیاز دارد.

حیدری با اذعان به اینکه از نظر مالی شهرستان توان لازم را ندارد مطالبه‌گری برای استیفای حقوق مردم شریف اسلام آباد را وظیفه خود دانسته و اظهار امیدواری کرد :این نشست و فعالیت‌ها بتواند باعث اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف کشاورزی و اقتصاد شهرستان گردد.

حیدری اقتصاد شهرستان را مرتبط به بخش آب دانست و با ذکر محدودیت اعتباری در شهرستان بیکاری و کمبود زیرساخت‌های لازم برای شهرستان را از اصلی‌ترین مشکلات آن بیان کرد .

وی گفت :بحث آب در شهرستان و موضوع انتقال آب از سد آزادی و تکمیل شبکه‌های آبیاری سد شیان از اهم مواردی است که میطلبد بیشتر مورد نظر قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/د

بیش از ۹۹ درصد اعتبارات را جذب نمودیم

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.