سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصلح: عرب کاری نکند مردم گرگ بودن را یاد بگیرند/ نباید فکر کنید ساده هستم و نمی‌توانم حقم را بگیرم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به ایرج عرب توصیه می‌کنم کاری نکند مردم گرگ بودن را یاد بگیرند و به هم بدی کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شایان مصلح مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران، درباره آخرین وضعیت خود با باشگاه پرسپولیس بیان کرد: روز گذشته ایرج عرب گفت صبح فردا (سه شنبه) به باشگاه بیایم تا با هم صحبت کنیم، اما این قرار به بعد از ظهر افتاد، با این وجود او در باشگاه نبود. این رفتار در شان و شخصیت مدیرعامل باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس نیست. امیدوارم ایرج عرب دست از این خلف وعده هایش بردارد تا ما بتوانیم به یک نتیجه مشخصی برسیم.

او درباره مطرح شدن بحث پیشنهاد او به باشگاه پرسپولیس برای دریافت نیمی از مبلغ قراردادش و فسخ این قرارداد به صورت توافقی اظهار داشت: من هیچ وقت چنین حرفی نزده ام و نخواهم زد. این شایعه است.

مصلح درباره اینکه چه زمانی قرار است تکلیف او و باشگاه پرسپولیس مشخص شود، بیان کرد: این موضوع را از ایرج عرب بپرسید و من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد. در شان و شخصیت من نیست اهانت، توهین و بی احترامی کنم. همچنین اهل دعوا کردن نیستم.

دفاع چپ تیم پرسپولیس اظهار داشت: توصیه دوستانه برای ایرج عرب دارم چرا که نمی‌خواهم به او توهین کنم و شخصیت من هم اینگونه نیست. به عرب توصیه می‌کنم کاری نکند مردم گرگ بودن را یاد بگیرند و به هم بدی کنند.

او افزود: انتظار دارم وقتی فردی مانند من صاف، صادقانه و ساده با مدیرعامل پرسپولیس حرف می‌زند، او هم صادقانه رفتار کند. اینگونه رفتار کردن عرب سبب می‌شود مردم فکر کنند شایان مصلح زبان ندارد و با توجه به سادگی اش به جایی نمی‌رسد. پس باید گرگ باشد تا به حقش برسد. آقای عرب جان هر کسی دوست داری مردم را به گرگ بودن دعوت نکن.


بیشتر بخوانید

روز شلوغ باشگاه پرسپولیس/ ستاره‌ها جدا می‌شوند؟

وضعیت مصدومان پرسپولیس/ دوری ۲۰ روزه سه ستاره

بزیک: بیشتر تیم‌های پایه پولی بسته می‌شوند/ با کفش‌های هاشمی‌نسب گل می‌زدم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.