سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوفایی اقتصادی در کشور با رونق صادرات

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : یکی از موضوعاتی که می‌تواند باعث شکوفایی اقتصادی در کشور و استان ما بشود رونق صادرات است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : اهمیت صادرات در دنیای امروزی بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از کشور‌های جهان روی آن سرمایه گذاری کرده اند.

وی گفت : امروزه در دنیا بیشتر کشور‌های تولید کننده به سمت صادرات حرکت می‌کنند چرا که به خوبی از مزایای آن آگاه بوده و در عین حال تلاش می‌کنند تا بازار‌های بیشتری را به تسخیر خود درآورند.

حاتمی ادامه داد: کشور ما و استان کرمانشاه هم در زمینه صادرات محصولات نفتی و هم غیرنفتنی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و در هر ۲ بخش نیز بسیاری کشور‌ها از ایران و کرمانشاه محصول مورد نیاز خود را وارد می‌کنند.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در این میان نفت و مشتقات آن از ظرفیت خوبی برای توسعه برخوردار هستند و کشورمان می‌تواند محصولات باکیفتی در این زمینه تولید و نیاز بسیاری کشور‌های دیگر را مرتفع کند.

وی ادامه داد: در همین رابطه کرمانشاه با داشتن سه پالایشگاه تولید کننده بسیار خوبی در زمینه نفت و مشتقات آن به حساب می‌آید، اما باید شرایطی فراهم شود که این محصولات از داخل خود استان صادر شود.

حاتمی در پایان از اداره کل گمرکات، اداره کل استاندارد و مسئولان پالایشگاه‌های کرمانشاه خواست تا در جلسه مشترک راه‌های افزایش همکاری را بررسی تا زمینه برای توسعه صادرات محصولات نفتی و مشتقات آن فراهم شود .

 

 

انتهای پیام/د

اهمیت صادرات در دنیای امروزی بر کسی پوشیده نیست

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.