سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی منطقه‌ای نشاط و امید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از برگزاری اردوی نشاط و امید منطقه‌ای خبرداد و گفت: این اردو با حضور ۱۰ استان به میزبانی زنجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  شهرام میرزایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از برگزاری اردوی نشاط و امید  منطقه‌ای خبرداد و گفت: این اردو با حضور ۱۰ استان به میزبانی زنجان خواهد بود.

وی افزود:  هدف از برگزاری اردوی نشاط و امید افزایش مشارکت اعضای جوان در تصمیم گیری و زمینه سازی برای برقراری مستمر اعضا با این جمعیت به منظور بهره مندی از ظرفیت آنهاست.

وی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های امدادی و عام المنفعه از وظایف اساسی و مهم سازمان جوانان هلال احمر به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: در این راستا سالانه برگزاری اردو‌های کشوری، برون استانی، استانی، مسابقات، کارگاه‌های آموزشی، طرح‌های بشردوستانه، آموزش‌های کاربردی و برنامه‌های دیگری انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اردوی نشاط و امید نیز یکی از این برنامه‌ها محسوب می‌شود که امسال با شعار" نشاط جوانی، مشارکت اجتماعی، رویکرد تشکیلاتی و ارائه آموزش‌های کاربردی در پیشبرد امور و انجام فعالیت‌های کانونی و ارتقای محتوایی برنامه‌ها توسط دبیران کانون‌های دانشجویی است.

میرزایی یادآوری کرد: امسال استان زنجان میزبان اردوی منطقه‌ای نشاط و امید است که در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از ۶ تا ۹ مرداد ماه این اردو برای خواهران از ۱۳ تا ۱۶ همین ماه نیز برای برادران خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شرکت کنندگان در این اردو‌ها از دبیران و اعضای فعال کانون‌های دانشجویی، جوانان و روستایی از استان‌های البرز، قزوین، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و زنجان هستند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان در اردوی منطقه‌ای نشاط و امید با حضور ۱۳۲ خانم، ۲۰۵ آقا به همراه ۲۰ سرپرست حضور خواهند داشت.

انتهای پیام /ک 

برگزاری اردوی منطقه‌ای " نشاط و امید" به میزبانی جمعیت هلال احمر زنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.