سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات قهرمانی والیبال جوانان جهان؛

ایران - ایتالیا / جدال نفسگیر شاگردان عطایی و لاجوردی پوشان در بحرین

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان امروز در صورت شکست ایتالیا گام بلندی برای حضور در جمع ۴ تیم پایانی بر می‌دارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا امروز از ساعت ۱۸ به وقت تهران در بحرین به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی دومین بازی دو تیم در مرحله دوم رقابت‌های است قهرمانی جوانان والیبال جهان است که به میزبانی بحرین در حالی برگزاری است.  

شاگردان عطایی در دور نخست این رقابت‌ها موفق به شکست تیم‌های تونس و چک شدند و با قبول شکست نزدیک ۳ -۲ مقابل روسیه به مرحله دوم رسیدند آن‌ها در این مرحله با تیم‌های آرژانتین، بحرین و ایتالیا هم گروه شدند و در نخستین بازی خود در این مرحله توانستند با نتیجه ۳ -۱ از سد آلبی سلسته بگذرند و ۳ امتیاز شیرین را به دست بیاورند.  

لاجوردی پوشان هم در طرف مقابل تقریبا وضعیت مشابهی با ایران دارند. آن‌ها یکی از مدعیان اصلی این جام هستند و در دور نخست این مسابقات موفق شدند در هر ۳ دیدار خود مقابل تیم‌های برزیل، کانادا و لهستان به پیروزی برسند. ایتالیایی‌ها در مرحله هم نخستین بازیشان را با برد پشت سر گذاشتند و از سد بحرین میزبان گذشتند. آن‌ها همچنین فرانچسکو رسینه‌ای را در اختیار دارند که در هر ۳ بازی دور نخست عنوان بهترین بازیکن را کسب کرده است.

حالا هر دو تیم ایران و ایتالیا شانس آن را دارند تا با برد در بازی امروز گام بلندی برای صعود به نیمه نهایی بردارند. تیم ملی ایران در صورت شکست در این بازی و برد در مقابل بحرین با وجود دو برده شدن ممکن است وضعیت مشابهی در جدول با دیگر تیم‌ها پیدا کند.  

این یعنی آن که بحرین هر ۳ بازی خود را ببازد، ایتالیا، آرژانتین و ایران هم هر کدام یک برد به دست بیاورند که در این صورت کار به شمارش امتیاز‌ها و ست‌ها می‌کشد بنابراین شکست احتمالی مقابل ایتالیا می‌تواند معادلات صعود را برای شاگردان عطایی پیچیده کند. بازی تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا قطعا یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین بازی‌های این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان خواهد بود.  


بیشتر بخوانید:

حریفان جوانان ایران در مرحله دوم مشخص شدند

ایران ۳ - جمهوری چک صفر/ صعود با برد مقتدرانه

نبرد حساس جوانان ایران و چک برای صعود

امتیاز آورترین بازیکن تیم ملی والیبال جوانان ایران مقابل روسیه مشخص شد


انتهای پیام/ 

نگاهی به وضعیت تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.