سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود بیش از هزارو ۳۰۰ مدرسه غیر دولتی در کرمان

رییس اداره مدارس غیر دولتی ومشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: در سراسر استان هزار و ۳۰۸ مدرسه غیر انتفاعی و بیش از هزار و ۷۰۰ مرکز پیش دبستانی مشغول به خدمت رسانی هستند.

فریبا اسکندری زاده رییس اداره مدارس غیر دولتی ومشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش وپرورش کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   درصد پوشش دانش آموزان در مدارس کشور را ۱۲ درصد بیان کرد و گفت: با تلاش کارکنان مدارس غیر دولتی این رقم در استان کرمان به ۱۸ درصد رسیده که نسبت به میانگین کشوری ۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سراسر استان هزار و ۳۰۸ مدرسه غیر انتفاعی و بیش از هزار و ۷۰۰ مرکز پیش دبستانی مشغول به خدمت رسانی هستند که با توجه به دستاورد‌ها ودرخشش‌های سنوات گذشته، ۳ درصد در سال تحصیلی گذشته  افزایش جذب دانش آموز داشته ایم.

رییس اداره مدارس غیر دولتی ومشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان ضمن بیان افزایش قیمت ۶ تا ۲۹ درصدی شهریه مدارس غیر دولتی استان در سال ۹۸-۹۹ گفت: این افزایش در پی مصوبه شورای سیاست گذاری نظارت بر مدارس وزارت آموزش وپرورش، در راستای ارتقا و بهبود خدمات آموزشی و پرورشی صورت گرفته است.

وی یادآور شد : پارسال بیش از ۱۵۸ هزار نفر دانش آموز در مدارس غیر دولتی استان کرمان ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ی

افزایش قیمت شهریه مدارس غیر دولتی کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.