سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

فتاح: تمام توان خود را در جهت محرومیت زدایی به کار می‌گیرم

رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هرجا باشم یک امدادگر خواهم بود، به نحوی که تمام توان خود را در بنیاد مستضعفان در جهت محرومیت زدایی به کار می‌گیرم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید پرویز فتاح رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدارا شاکرم که مسئولیت دوست داشتنی خود را به آقای بختیاری برادرم واگذار می‌کنم.

او با بیان اینکه خوشحالم با شناختی که از شخصیت بختیاری دارم، این مسئولیت را به او تحویل دهم، گفت: مسئولیت جدید بنده نیز تقریبا با مضامین امدادی مرتبط است.

فتاح گفت: هدف آن است که بتوانیم فضا و امکانات را در خدمت محرومان و مستضعفان قرار دهیم.

رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه مأموریت ما در بنیاد و کمیته امداد مکمل خواهد بود و ما می‌توانیم در زمینه‌های مختلف هم افزایی کنیم، ادامه داد: امید است در این شرایط حساس و در کنار دولت و خیرین، برای مردم نیازمند حامی خوبی باشیم.

فتاح گفت: فردا در جلسه معارفه برنامه‌های خود را اعلام می‌کنم، اما هر جایی که باشم امدادگر خواهم بود، به نحوی که تمام توان خود را در بنیاد مستضعفان در جهت محرومیت زدایی به کار می‌گیرم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.