سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپ کتاب تاریخ عکاسی همدان

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری همدان گفت: کتاب تاریخ عکاسی همدان که بخشی از دانشنامه همدان است به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، خلیل‌الله بیک محمدی، مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری همدان اضافه کرد: این کتاب توسط سمیرا سبزی نگارش شده و مربوط به تاریخچه و پیدایش عکاسی در همدان است.

وی بیان کرد: این کتاب به معرفی هنرمندان، عکاسی‌های شاخص و عکاسخانه‌ها، آغازگر‌های عکاسی در همدان و کسانی که در تاریخ عکاسی همدان نقش داشتند پرداخته است.

بیک محمدی با بیان اینکه این کتاب به تاریخچه عکاسی در همدان پرداخته است افزود: در این کتاب هنرمندان و عکس‌های شاخصی از همدان به تصویر کشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه فصل اول به صورت مقدمه و با قلم محمدرضا طهماسب پور از محققان برجسته کشوری نگارش شده است عنوان کرد: فصل‌های بعد به عکاسخانه‌های همدان و هنرمندانی که از همدان عکس گرفته و این شهر را معرفی کرده‌اند پرداخته است.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری همدان با بیان اینکه این کتاب در قطع وزیری است یادآور شد: کتاب «تاریخ عکاسی همدان» در ۳۸۸ صفحه و ۱۱ فصل تنظیم شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۵۰ عکس قدیمی از ایران و همدان به تصویر کشیده شده است بیان کرد: در حال حاضر یک هزار نسخه از این کتاب به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ ش

کتاب تاریخ عکاسی همدان چاپ شد

برچسب ها: عکس ، حوزه هنری همدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.