سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزیک: بیشتر تیم‌های پایه پولی بسته می‌شوند/ با کفش‌های هاشمی‌نسب گل می‌زدم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در رده بزرگسالان، تیم‌ها خیلی دیده می‌شوند، اما بیشتر تیم‌های پایه پولی بسته می‌شوند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ادموند بزیک، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی درباره حضورش در یک برنامه تلویزیونی به عنوان مربی بیان کرد: از استعداد یابی خوشم می‌آید و این برنامه برای نوجوانان و جوانان سرگرم کننده بود. از این برنامه استقبال خوبی شد و در کل دوست دارم تا استعداد یابی کنم.

او افزود: در رده بزرگسالان، تیم‌ها خیلی دیده می‌شوند، اما بیشتر تیم‌های پایه پولی بسته می‌شوند و برای مثال در تیم پایه ، مربی ۲۵ میلیون حقوق می‌گیرد، اما در تیم‌های بزرگسال مربیان یک میلیارد دریافت خواهند کرد. ما نمی‌توانیم این حرف‌ها را ثابت کنیم و چیز‌هایی که دیده‌ام را می‌گویم. البته در پیکان و سایپا و ... این مسائل رعایت می‌شود و امیدوارم در تمام تیم ها این چنین شود.

بزیک در مورد پوشیدن کفش‌های مهدی هاشمی‌نسب اظهار کرد: من با استوک‌های مهدی هاشمی‌نسب و او با استوک‌های من گل می‌زد و ماجرا هم از این قرار بود که من چند بازی گل نزده بودم و مهدی پیشنهاد داد کفش‌هایش را بپوشم تا گل بزنم و به همین دلیل برای یک کفش استوک گرفتم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره فصل دوم برنامه تلویزیونی استعدادیابی گفت: فصل دوم این مسابقه به سمت حرفه ای تری می‌رود و یک ریال هم از کسی گرفته نشد. ما استعدادیابی کردیم و من نیز حدود ۳ -۴ هزار ویدئو و از نزدیک هم هزار نفر را در تمرین دیدم.


بیشتر بخوانید:

عرب پاسخ خبرنگاران را نداد/ بی اطلاعی مدیرعامل از تخفیف ۵۰۰ هزار یورویی برانکو

مصلح: هنوز وضعیت مان مشخص نشده است

سروش رفیعی: من هنوز بازیکن پرسپولیس هستم


انتهای پیام/

اظهارات ادموند بزیک درباره استعدادیابی فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.