سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۲ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در زنجان

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲ هزار و ۴۴۸ لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ شهرام مقدم رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن موتور توسط یک محتکر سریعاً موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان زنجان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار کالا در شهر زنجان شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری اداره تعزیرات از این انبار بازدید به عمل آمد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار داشت:ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار کالا در مجموع ۲ هزارو ۴۴۸ لیتر روغن موتور، احتکار شده کشف کنند.

وی همچنین از کشف ۶۰۰ کیلو گرم رب گوجه فرنگی از یک انبار در داخل شهر زنجان خبر داد و گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ مقدم در خاتمه تاکید کرد:پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.
 
انتهای پیام/ن
 

کشف و ضبط انبار احتکار شده در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.