سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بافق:

ایستگاه تحقیقات شتر بافق به مرکز ملی ارتقاء یافت

فرماندار بافق گفت: با پیگیری‌های انجام شده از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تحقیقات علوم دامی ایستگاه تحقیقات شتر بافق به یک مرکز ملی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق گفت: با پیگیری‌های انجام شده از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تحقیقات علوم دامی وزارت جهاد کشاورزی، ایستگاه تحقیقات شتر بافق به یک مرکز ملی تبدیل شده است.

وی افزود: از تاریخ ۲۶ تیرماه جاری، تمامی فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی شتر در سطح کشور باید با مرکز بافق هماهنگ باشد.

زاده رحمانی ادامه داد: برای اعلام این رویداد ملی، در شانزدهم مهرماه سال جاری برای اولین بار روز ملی مزرعه شتر با حضور معاونین وزارت جهاد کشاورزی و مهمانان خارجی از جمله یک هیئت اتریشی و رئیس انجمن بین‌المللی شتر دنیا در بافق برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان بافق  خاطرنشان کرد: از جمله مزایای این رویداد و ارتقاء سطح سازمانی ایستگاه تحقیقات شتر این است که در‌های این مرکز بر روی علاقمندان به پرورش شتر و بخش خصوصی باز و متقاضیان می‌توانند هم به صورت مشارکتی در داخل محدوده آن اقدام به پرورش شتر بر مبنای یافته‌های جدید علمی نموده و هم اینکه مزارع پرورش شتر در سطح شهرستان ایجاد و از مشاوره کارشناسان این مرکز و تسهیلگری سازمان جهاد کشاورزی بهره ببرد.

انتهای پیام/ی

تبدیل ایستگاه تحقیقات شتر بافق به مرکز ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.