سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز یکم مرداد ماه ۹۸؛

کشف بیش از ۷۳ کیلوگرم تریاک در مه ولات/کشف ۲۴ کیلو مواد مخدر در بجستان

مهم‌ترین حوادث امروز (یکم مرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ ذوالفقاری فرمانده انتظامی مه ولات گفت: در پی کسب اطلاعات و اخبار مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو مزدا، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های مه ولات و تربت حیدریه، خودرو‌های یاد شده را در جاده فیض آباد به کاشمر توقیف و به مقر انتظامی منتقل کردند.
 
فرمانده انتظامی مه ولات گفت: مأموران طی بازرسی از خودرو مزدا، ۷۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

سرهنگ ذوالفقاری افزود: در این ارتباط دو نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
 

دستگیری سارق احشام در تربت جام

 
سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت جام در تشریح این خبر گفت: ️در پی کسب خبری مبنی بر سرقت تعداد ۷۴ راس گوسفند توسط ۴ سارق در تاریکی شب و در یکی از روستا‌های شهرستان تربت جام، بلافاصله پی گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: با اجرای طرح مهار و گشت زنی شبانه ماموران انتظامی، احشام مسروقه کمتر از ۳ ساعت در فاصله دو کیلومتری از محل سرقت به صورت رها شده کشف و با هماهنگی مراجع قضائی تحویل مالک گوسفندان شدند.

فرمانده انتظامی تربت جام گفت:️سارقان با توجه به تاریکی شب و کندی حرکت گوسفندان و مشاهده ماموران انتظامی با رها کردن احشام از محل متواری که یکی از سارقان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
 
سرهنگ کیانی افزود:️ متهم دستگیرشده در بازجویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به سرقت احشام با همدستی ۳ نفر دیگر با تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
 

کشف ۲۴ کیلو مواد مخدر در بجستان

 
سرهنگ حسن آزادیخواه فرمانده انتظامی بجستان در تشریح این خبر گفت: مامورین این فرماندهی در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بجستان به بردسکن به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از استان‌های جنوبی کشور عازم استان خراسان رضوی بود مشکوک و پس از توقیف و بازرسی آن مقدار ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

او تصریح کرد: خودرو توقیفی بهمراه متهمین و مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انتقال و پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی گردیدند

فرمانده انتظامی بجستان گفت: پلیس در دستگیری سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر مصمم بوده و با جدیت با این پدیده شوم مبارزه خواهد کرد و از شهروندان نیز خواستار همکاری با مامورین می‌باشیم.

شناسایی و دستگیری ۴ سارق و مالخر در بردسکن

سرهنگ عباس نظافتی فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت در بخش شهرآباد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران با حضور در صحنه‌های سرقت و بررسی‌های فنی با اشراف اطلاعاتی به یک سارق سابقه دار مشکوک و وی را پس از هماهنگی‌های قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم وسایل سرقتی مانند, موتور سیکلت و مقدار زیادی قطعات اوراق شده آن و لوازم خانگی را کشف کردند.

سرهنگ نظافتی  افزود: ۲ همدست متهم درستگیر و  یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

او تصریح کرد: تحقیقات بیشتر از سارقان برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.
 
 

در حال تکمیل...

برچسب ها: حوادث ، قوه قضاییه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.