سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خبر داد؛

همه دستگاه‌ها از اقدام نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان حمایت کنند

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: همه دستگاه‌هایی که در رابطه باحجاب و عفاف مسئولیت دارند باید پای‌کار بیایند و از اقدام نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، آیت الله سید احمد میر عمادی گفت: آنچه مسئول محترم نیروی انتظامی در گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور بیان کردند واقعیت‌هایی هرچند تلخ است که متأسفانه با آن روبه‌رو هستیم.

وی بابیان اینکه عده‌ای هنجارشکن و افراد بی‌بندوبار فضای جامعه را آلوده می‌کنند افزود: متأسفانه عزم جدی از سوی بعضی از دستگاه‌ها برای برخورد با هنجارشکنان وجود ندارد.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: واقعیت امر این است که نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و کسانی که بدحجابی و بی‌بندوباری را رواج می‌دهند تنها است و اگر اقدامی انجام می‌دهد از سوی بعضی از دستگاه‌ها و افراد تحت‌فشار قرار می‌گیرد و این امر باعث ناراحتی مردم مؤمن، متدین، حزب الهی و انقلابی است.

وی با اشاره به نارضایتی عموم مردم از وضعیت هنجارشکنی‌هایی موجود گفت: خواسته عموم مردم این است که باکسانی که علناً بی‌بندوباری را رواج می‌دهند و به دنبال ایستادگی در برابر احکام نورانی اسلام هستند و احکام شرع مقدس را به تمسخر گرفتند برخورد جدی شود.

میرعمادی بیان کرد: همه دستگاه‌هایی که در رابطه باحجاب و عفاف مسئولیت دارند باید پای‌کار بیایند و از اقدام نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان حمایت کنند.

وی عنوان کرد: قاطعانه می‌خواهیم که در این میدان مبارزه، با فساد اخلاقی محکم و قاطع بایستند و قطعاً در این راستا موفق می‌شوند و مردم نیز از این اقدام حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/د

با قانون شکنان برخورد جدی شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.