سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از تجهیزات طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در گنبدکاووس

مدیر کل فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: در طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به جوانان مناطق حاشیه نشین گنبدکاووس مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در آیین رونمایی از تجهیزات طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان گنبدکاووس گفت: در ماه‌های گذشته ۵ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گلستان هزینه شده است و برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین گنبدکاووس نیز امروز ۲۴۰ میلیون تومان تجهیزات در اختیار فنی و حرفه‌ای شهرستان قرار داده شد.

عبدالرضا چراغعلی افزود: سال‌های گذشته در حوزه آسیب‌های اجتماعی غفلت شده است و برای برون رفت از این بحران اجتماعی باید با توانمندسازی جوانان آنان را از آسیب‌ها حفظ کرد.

عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: براساس توافق صورت گرفته با اداره کل فنی و حرفه‌ای گلستان خانه مهارت برای شکوفایی شایستگی‌های جوانان به زودی در گنبدکاووس راه اندازی می‌شود.

کریمی افزود: سومین مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران گلستان بعد از گرگان و کردکوی نیز در گنبدکاووس در حال ساخت است و سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان هم گفت: رشته‌های صنایع دوخت، فن آوری اطلاعات، تاسیسات برق و کشاورزی در طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین گنبدکاووس آموزش داده می‌شود.


انتهای پیام / فا

تجهیزات طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در گنبدکاووس رونمایی شد

برچسب ها: خانواده ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.