سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی: جام شهدا برگزار می‌شود/ درودگر برای دبیرکلی اتحادیه فوتبال رای نیاورد

نایب رئیس اتحادیه فوتبال ایران گفت: برای برگزاری جام شهدا پیگیری‌های مختلفی انجام دادیم و این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عزیزالله محمدی نایب رئیس اتحادیه فوتبال ایران درباره مخالفت شورای تامین استان تهران با برگزاری جام شهدا در ورزشگاه شهدای شهرقدس بیان کرد: با پیگیری‌هایی که از طریق مراجع مختلف انجام دادیم قرار شد فردا (سه شنبه) جلسه دیگری برگزار و با توجه به اینکه رقابت‌ها به نام شهدا است به یاری خدا برگزار شود.

او درباره مطرح شدن بحث کناره گیری تیم ماشین سازی از حضور در این رقابت‌ها گفت: از همان روز گذشته که متوجه شدیم ماشین سازی در رقابت‌ها شرکت نمی‌‌کند تلاش خود را برای پیدا کردن جانشین این تیم آغاز کردیم، امروز با مطرح شدن بحث مخالفت شورای تامین دست نگه داشتیم. البته با رفع مشکل فعلی هم بار دیگر با برخی باشگاه‌ها مذاکره می‌کنیم تا باشگاه دیگری جانشین ماشین سازی بشود.

او درباره ساز و کار فعالیت‌های اتحادیه فوتبال گفت: اتحادیه فوتبال از سال ۷۷ فعالیت می‌کند و چندین بار مدیران باشگاه‌ها را به کشور‌های مختلف برده است. اتحادیه مربیان، بازیکنان و داوران را راه انداخته‌ایم. از طرفی ما به بحث حرفه‌ای و استانداردسازی باشگاه‌ها هم کمک کردیم. اکنون هم در زمینه‌های مختلفی مانند حقوقی، بازیکنان سرباز، اقتصادی و ... به باشگاه‌ها کمک می‌کنیم. هر کمکی هم لازم باشد در خدمت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم.

نایب رئیس اتحادیه فوتبال ایران درباره موازی کاری اقدام‌های این اتحادیه با فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برخی مسائل را فدراسیون فوتبال به دلیل درگیری‌های اجرایی اش نمی‌تواند انجام بدهد، اما ما در کنار فدراسیون هستیم. مثلا در بحث نظام جامع باشگاه داری فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام بدهد، اما ما به عنوان یک NGO وارد کار می‌شویم و به فدراسیون کمک می‌کنیم.

او درباره اینکه چرا با توجه به انجام شدن فعالیت‌های اتحادیه فوتبال زیر نظر وزارت کشور شماره ثبت این اتحادیه منتشر نمی‌شود، توضیح داد: سازمان لیگ همچنان در ثبت شرکت‌ها به نام من است. آیا دوستانی که در این سازمان فعالیت می‌کنند نام من را تغییر داده اند که همچنان کار می‌کنند؟ من درگیر مسائلی مانند بحث مالیاتی سازمان لیگ هستم. ما زیر نظر وزارت کشور فعالیت می‌کنیم و ۲ سال پیش که انتخابات اتحادیه فوتبال برگزار شد، خود صادق درودگر برای دبیرکلی انتخاب شد، اما رای نیاورد. یک سال بعد هم با حضور نمایندگان وزارت کشور مجمع اتحادیه فوتبال را برگزار کردیم و مصوباتی داشتیم، اما اکنون احزاب و شورا‌های صنفی به صورت ماده قانونی به مجلس شورای اسلامی رفته و ما منتظریم مجوز‌ها صادر شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام شهدا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.