سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام :

۱۵۳ نفر با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید ایلام شاغل شدند

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت: ۱۱۹ فقره تسهیلات اشتغالزایی روستایی با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۳ نفر جذب شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عزت پور مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت:از ابتدای امسال تا بیستم تیرماه جاری ۱۱۹ فقره تسهیلات اشتغالزایی روستایی با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۳ نفر جذب شده است.

عزت پور افزود: در قالب طرح صندوق‌های خرد محلی تعداد ۲۸ فقره تسهیلات اشتغال روستایی با اعتبار هفت میلیارد ریال پرداخت و تعداد ۱۸ مورد جهت حمایت از آنان شناسایی و در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در قالب طرح هر روستا یک محصول تعداد سه فقره تسهیلات با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال پرداخت شده و پنج روستا با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال شناسایی و در دست اقدام است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت:۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب طرح روستای بدون بیکار پرداخت شده و ۶ روستای دیگر نیز با اعتبار ۱۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال شناسایی و در دست اقدام است.

عزت پور اضافه کرد: صندوق کارآفرینی امید استان بعنوان یکی از عاملان پرداخت تسهیلات و حمایت از کارآفرینان قانون اشتغال پایدار روستایی با استفاده از منابع مشترک صندوق توسعه ملی کل اعتبارات تخصیص یافته به استان را جذب و از کارآفرینان روستایی مناطق مختلف با ارائه تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه حمایت می‌کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام  یادآور شد: سال گذشته یک هزار و ۸۳۲ فقره تسهیلات اشتغال با اعتبار ۳۶۶ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال و اشتغال یک هزار و ۶۸۰ نفر پرداخت شد که نقش برجسته و موثری در حمایت از کارآفرینان روستایی داشته است.

به گفته وی صندوق کارآفرینی امید با حمایت از پروژه‌های گل نرگس، پرورش میش داشتی، حوزه بوم گردی، اپلیکیشن‌های حوزه فناوری و حمایت از کارآفرینان در بخش‌های خدمات، صنعت و کشاورزی توانسته خدمات ارزنده‌ای به کارآفرینان ارائه دهد.

انتهای پیام/با

تسهیلات اشتغالزایی روستایی ایلام

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغالزایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.