سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر جشنواره ترنم فتح:

موسیقی نظامی بخشی از فرهنگ کشور است

امجدیان گفت: موسیقی نظامی بخشی از فرهنگ نظامی کشور بوده که مفاهیمی نظیر اقتدار، حماسه، جهاد در راه حق و حقیقت در آن جلوه گر می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا امجدیان دبیر دومین جشنواره ترنم فتح در نشست خبری اختتامیه این جشنواره گفت: موسیقی نظامی بخشی از فرهنگ نظامی کشور بوده که مفاهیمی نظیر اقتدار, حماسه, جهاد در راه حق و حقیقت در آن جلوه گر می شود. 

وی در ادامه افزود: در مراسم یگان های نظامی، این موسیقی باعث ایجاد روحیه در بین نیروها خواهد شد همانگونه طی سال های دفاع مقدس در شب های عملیات وظیفه روحیه دادن بر عهده یگان های موزیک بود. 

دبیر جشنواره ترنم فتح با اشاره به اینکه اولین دوره این جشنواره در سال ۹۶ برگزار شد اظهار کرد: در سال ۹۶ در سالروز ورود امام(ره) به کشور در دوازدهم بهمن ماه با همکاری شهرداری تهران یگان های منتخب موزیک نیروهای مسلح در دوازده نقطه به اجرای برنامه پرداختند. 

وی در پایان گفت: دبیرخانه  در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره به سه گروه منتخب از هفت گروه اعزامی مناطق مختلف تقدیر خواهد کرد. این  مراسم روز ششم مردادماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.