سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مجلس تجلیل از خانواده شهیدان رشیدپور در اهواز

در محفل انس با شهدا از خانواده شهیدان رشیدپور در اهواز تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس خوزستان محفل انس با شهدا به یاد  شهید احمد رشیدپور از شهدای دفاع مقدس و شهید مصطفی رشیدپور از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار شد که در این برنامه خانواده شهیدان احمد و مصطفی رشیدپور تجلیل شدند.

محفل انس با شهدا در اهواز از سوی هیئت رزمندگان و پیشکسوتان گردان امیرالمومنین (ع) اجرا شد که جمعی از جوانان انقلابی و مومن استان خوزستان در آن حضور داشتند.

در این برنامه زیارت عاشورا به یاد زنده‌یاد محمد رشیدپور و فرزندان شهیدش شهید احمد رشیدپور از شهدای دفاع مقدس و شهید مصطفی رشیدپور از شهدای مدافع حرم استان خوزستان قرائت شد و از خانواده این شهدا تجلیل به عمل آمد.

شهید احمد رشیدپور بعد از اجرای مرحله نخست عملیات فتح‌المبین به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در راه خدا نائل آمد و در روز ۲۰ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۱ در سن ۲۴ سالگی آسمانی شد.

شهید مصطفی رشید‌پور در بهمن سال ۱۳۹۴ در آزادسازی نبل و الزهرا در سوریه مجروح شد و پس از تحمل چند ماه درد و رنج مجروحیت سرانجام در روز یکشنبه هفتم شهریورماه سال ۱۳۹۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.