سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناصری: بدون بررسی پیشنهاداتم به صنعت نفت آبادان آمدم

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: اسکوچیچ فقط برای گرفتن نتیجه به صنعت نفت آبادان اضافه شده، بدون بررسی پیشنهاداتم به صنعت نفت آمدم.

عبدالله ناصری که به تازگی به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه شده است، در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضور در این تیم بیان کرد:  خیلی خوشحالم که به یه تیم ریشه داری، چون صنعت نفت آبادان اضافه شدم. از آنجایی که من اصالت خوزستانی دارم و به این استان تعصب دارم و دوست داشتم که امسال در استان خودم بازی کنم.

بدون بررسی پیشنهاداتم، به صنعت نفت آبادان پیوستم

وی افزود:  وقتی با پیشنهاد صنعت نفت آبادان مواجه شدم بدون اینکه بخواهم راجع به پیشنهاد‌های دیگر فکر کنم، حضور در صنعت نفت را قبول کردم.   به نوعی دوست داشتم امسال را در صنعت نفت بازی کنم و هر آنچه در توان هست بگذارم تا بتوانیم در کنار یکدیگر موفق شویم.

می‌خواهیم با صنعت نفت رتبه بالایی در جدو کسب کنیم

ناصری در مورد اهداف تیم صنعت نفت آبادان در لیگ نوزدهم عنوان کرد: قطعا هدف من امسال موفقیت تیم است و به این فکر می‌کنیم تا به رتبه‌های بالای جدول در آخر فصل دست پیدا کنیم، چون تیم بسیار یکدل است و بازیکن‌های خوبی در اختیار داریم.

اسکوچیچ برای گرفتن نتیجه به صنعت نفت آمد

وی در مورد کار کردن با دراگان اسکوچیچ در این تیم پرطرفدار آبادانی اظهار کرد: من سابقه کار کردن با اسکوچیچ را با تیم فولاد در کارنامه دارم. اسکوچیچ بسیار مربی حرفه‌ای و با دانشی هست و برای موفقیت تیم‌هایی که هدایت می‌کند، تلاش میکند. او اگر امسال به صنعت نفت آمد، با تمام وجود آمد  تا بهترین نتایج را  به همراه ماکسب کند.

می‌خواهم به تیم ملی راه پیدا کنم

بازیکن تیم صنعت نفت در مورد اهداف شخصی اش در فصل پیش روی فوتبالی عنوان کرد: مسلما هر بازیکنی که در لیگ برتر بازی میکند در اندیشه آن است تا به تیم ملی کشورش را پیدا کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و  تمام تلاشم را می‌کنم تا ضمن ارائه بهترین عملکرد، رضایت کادر فنی تیم ملی از جمله مارک ویلموتس را جلب کنم تا در نهایت پیراهن تیم ملی که بزرگترین افتخار به حاسب می‌آید را بر تن کنم.

هواداران صنعت نفت، بهترین طرفداران فوتبالی در ایران هستند

ناصری در ادامه گفت: هواداران نفت جزء بهترین هوادران فوتبال  ایران هستند. آن‌ها در هر بازی  از تیم همیشه حمایت کامل داشتند و امسال هم مطمئنم با کمک و حمایت هوادران بهترین نتیجه را می‌گیریم. چون سرمایه اصلی هر تیم هوادارانش است. امیدوارم یک سال پر از موفقیت کنار اعضای تیم آبادان و پرسنل باشگاه و هواداران خونگرم آبادانی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

نساجی مازندران یک - صنعت نفت آبادان ۲/ شاگردان سرجیو از شمالی‌ها سبقت گرفتند

۲ بازیکن از صنعت نفت آبادان جدا شدند

آشنایی با بازیکنان جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان


 انتهای پیام/

اظهارات ناصری بازیکن تیم صنعت نفت آبادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.