سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار دبیرخانه استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون هرمزگان

فعالیت دبیرخانه استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در هرمزگان با معرفی اعضای دبیرخانه رسما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: فعالیت دبیرخانه استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با معرفی اعضای دبیرخانه آغاز شد.

ناهید سلیمانی احمدی افزود: کانون پرورش فکری هرمزگان همچون پارسال  با انتشار فراخوان به سازمان‌ها، ادارات، نهاد‌ها و همچنین توزیع بروشور در مکان‌های عمومی کار خود را آغاز کرده است.

وی گفت: برگزاری کارگاه‌های ویژه پدران و مادران و علاقمندان، قصه‌گویی میدانی در محافل عمومی  پیش‌بینی شده که با حضور اساتید متخصص در این حوزه وکارشناسان و مربیان برگزیده دوره‌های قبل تشکیل می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان افزود: بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی، ایجاد زمینه برای ارتقای دانش نظری و تبادل تجربیات مفید و مؤثر میان قصه‌گویان ایرانی و خارجی، کارشناسان و استادان حوزه‌ی قصه و قصه‌گویی برگزار می‌شود.

سلیمانی گفت: احیای سنت قصه‌گویی با حضور اقشار مختلف مردم و قصه‌گویان در جشنواره (دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها)، برنامه‌ریزی برای تبیین و ترویج روش‌های نوین در اجرای قصه و مشارکت مردم و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یک ابزار ارتباطی و فرهنگ‌ساز در جامعه را از دیگر اهدف برگزاری این جشنواره است.

وی گفت:جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا ۱۷ شهریور و بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهر ۱۳۹۸ فرصت دارند فیلم‌های قصه‌گویی خود را در پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.
انتهای پیام/ز


برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه گویی در هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.