سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات قهرمان کشتی جهان در ارتفاعات منطقه بلده +تصاویر

قهرمان کشتی جهان که از ارتفاعات منطقه بلده سقوط کرده بود با تلاش امدادگران هلال احمر نور نجات یافت.

خاکپور رییس جمعیت هلال احمر نور  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت:ساعت ۹ شب جمعه ۲۸ تیرماه خبری مبنی بر سقوط فردی در محور آب پری به رویان – بلده منطقه لاسم مرتع تاش به مرکز پایگاه امداد و نجات هلال احمر  بلده گزارش شد.

وی افزود: بالافاصله دو گروه ۱۰ نفره امداد و نجات هلال احمر کوهستان بلده به همراه عوامل اورژانس، یک گروه پشتیبانی و راهنمای راه برای نجات مصدوم به منطقه اعزام شدند.

خاکپور گفت: به دلیل صعب العبور بودن منطقه امدادگران هلال احمر پس از ۶ ساعت پیاده روی به محل حادثه رسیدند.

رییس جمعیت هلال احمر نور افزود: امیرعباس مرادی گنجی، قهرمان پیشین کشتی جهان و آسیا که مربی و از اهل مازندران است همراه با دوستانش برای تمرین به این منطقه کوهستانی رفته بود که به دلیل صعب العبور بودن از قاطر استفاده کرده بود و سقوط کرد.

وی با بیان اینکه این کشتی گیر از ناحیه لگن و کمر دچار آسیب شده بود، گفت: به دلیل صعب العبور بودن مسیر دسترسی، مصدوم به بالگرد سازمان امداد و نجات تحویل داده و به بیمارستان میلاد تهران منتقل شد.

امیر عباس مرادی گنجی، آزادکار وزن ۹۶ کیلوگرم ایران مقام قهرمان سال ۲۰۰۵ جوانان جهان و دو نایب قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ بزرگسالان آسیا را در کارنامه دارد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/آ

 

عملیات نفسگیر نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان نور در ارتفاعات بلده

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.