سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طبق اعلام سازمان هواشناسی؛

آسمان جنوب کشور ابری می‌شود/ خیزش گرد و غبار در استان‌های شرقی + جدول

طبق نقشه‌های هواشناسی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، برای برخی مناطق جنوبی کشور افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس خروجی آخرین مدل‌های پیش یابی هواشناسی امروز دوشنبه، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، برای برخی مناطق استان‌های هرمزگان، فارس و جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق زاگرس مرکزی نیز افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.


بیشتر بخوانید: رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید موقتی در ۳ استان کشور/پیش بینی وزش باد برای آسمان پایتخت


طی سه روز آینده در استان‌های خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل، جنوب خراسان رضوی، یزد، شرق کرمان، جنوب سمنان و شرق اصفهان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد شد.

در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب دوشنبه برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان های سمنان، گلستان، تهران، البرز و قزوین و روز سه شنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در ارتفاعات استان زنجان نیز رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود. روزهای  دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در استان‌های گیلان و مازندران، افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جو پایدار پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت هواشناسی در ۳۱ تیر ۹۸

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.