سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیاثی: گیتی پسند یک تیم صاحب سبک در فوتسال ایران است

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: بازی با تیم فوتسال گیتی پسند بسیار سخت و این تیم یکی از بهترین‌های فوتسال ایران است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی غیاثی سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره تساوی این تیم برابر گیتی پسند اصفهان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی با تیم گیتی پسند یک بازی بسیار سنگین و سختی بود. چرا که گیتی پسند هر سال در لیگ ما مدعی اصلی قهرمانی است و در چند دوره توانسته که به مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی دست پیدا کند. گیتی پسند در ایران یک تیم صاحب سبک در فوتسال است.

او افزود: اگر با تیمی به غیر از گیتی پسند بازی می‌کردیم می‌توانستیم که به راحتی با ۴ گل پیروز میدان باشیم، اما بچه‌های ما در بازی با تیم گیتی پسند مقداری استرتس داشتند و نتوانستند که از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند و امیدوارم که در بازی‌های بعد بتوانیم موفق باشیم.

غیاثی سرمربی تیم سوهان محمد سیما قم درباره این که آیا از وضعیت بازیکنان خود در بازی با تیم گیتی پسند رضایت داشت گفت: ما با ترکیبی از جوانان خود تلاش کردیم که پیروز این میدان باشیم. ما در برابر هر تیمی که قرار می‌گیریم اکثر توپ و میدان را در اختیار خود در می‌آوریم و با قدرت وارد مسابقه می‌شویم، اما بازی با تیم گیتی پسند کمی متفاوت بود. ما حملات بسیاری را روی دروازه گیتی پسند آوردیم و با تغییراتی که در سبک بازی خود به وجود آوریم تا حدودی موفق بودیم، اما شرایط این بازی برای بازیکنان ما سخت بود و من از عملکرد آن‌ها رضایت دارم.

او تصریح کرد: این بازی‌ها برای هر تیمی غنیمت است و تیمی که بتواند در این طور بازی‌ها از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کند پیروز میدان است.


بیشتر بخوانید:

غیاثی: تیم فوتسال زیر ۲۰ سال‌های ایران در حد قهرمانی نبود/ شرایط لیگ نسبت به گذشته بهتر می‌شود

تنور داغ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در فصل جدید/ جابجایی‌های بازیکنان بزرگ در تیم‌های مختلف

تیم فوتسال محمد سیما قم یک بازیکن جدید جذب کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.