سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار بیش از ۴۲ هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی

بالغ بر ۴۲ هزار و ۹۰۰ زائر ایرانی از آغازعملیات حج ۹۸ تا پایان روز یکشنبه توسط ناوگان هواپیمایی جمهو ری اسلامی به عربستان منتقل شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد مکه حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تعداد زائران حاضر در جوار بیت الله الحرام در حال حاضر ۳۰ هزار و ۳۲۵ نفر است که در قالب ۲۱۱ کاروان از مدینه و جده وارد این شهر شده اند.

بر این اساس، از این میزان ۱۲ هزار و ۹۶۶ زائر هم در قالب ۸۸ کاروان با ۵۴ پرواز از ایستگاه‌های پروازی استان‌های مختلف به فرودگاه جده و سپس مکه منتقل شدند.

همچنین ۱۷ هزار و ۳۸۶ زائر نیز در قالب ۱۲۳ کاروان پس از پنج روز اقامت در مدینه النبی و زیارت حرم رسول الله (ص) و ائمه بقیع (علیهم السلام) به مکه مشرف شده واعمال عمره تمتع را انجام داده اند.

در این میان ستاد مدینه هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تعداد زائران ایرانی که در حال حاضر در شهر پیامبر (ص) بسر می‌برند ۹ هزار و ۲۶ نفر در قالب ۶۳ کاروان بوده که تا پایان امروز یک هزار و ۷۳۹ نفر آنان در قالب ۱۲ کاروان وارد و ۲ هزار و ۴۷۲ زائر نیز با ۱۵ کاروان از این شهر خارج خواهند شد.

در اطلاعیه ستاد مدینه، مجموع زائران ایرانی که با ۱۱۹ پرواز شرکت ایران ایر تا پایان امشب وارد فرودگاه مدینه می‌شوند را ۲۶ هار و ۸۹۰ نفر ذکر شده است.

دراین اطلاعیه مجموع زائران وعواملی که تا پایان امشب به دو فرودگاه مدینه وجده منتقل می‌شوند به ترتیب هزار و ۲۹، ۸۸۲ و ۱۳ هزار و ۲۱ نفر اعلام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج تمتع ، حج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.