وی گفت: با تلاش شرکتهای بیمه کشور موفق شدیم به بیش از ۹۰ درصد پروندههای سیل زدگان خسارت پرداخت کنیم.
سلیمانی ادامه داد: افرادی که در سیل خسارت دریافت نکردند دچار نقص در پرونده بودند و در تلاش هستیم که بزودی مشکل آنها را هم برطرف کنیم.
بیشتر بخوانید: افزایش ظرفیتهای صنعت بیمه با بلوغ خدمات الکترونیکی
این مقام مسئول در خصوص خدمات جدید در صنعت بیمه گفت: حدود ۲۰ درصد به خدمات و شرکتهای بیمه برای مردم اضافه شده است که در تلاش هستیم تا پایان سال آن را به ۵۰ درصد برسانیم.
وی افزود: شرکتهای بیمه در مسیر ارتقای خدمات بهتر به مشتریان حرکت می کنند و سعی ما اینست تا خدمات بیمه نوین را برای مردم ملموستر کنیم.
انتهای پیام/