سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط نیرو‌های فعال در عوارضی قزوین پس از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ازشرایط نیرو‌های انسانی فعال در گیت‌های عوارضی قزوین پس از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی برجعلیزاده سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزاد راه‌ها یک طرح ملی است که به منظور روان سازی ترافیک حمل و نقل از بامداد ۲۸ اسفند ماه سال گذشته با هدف توسعه فناوری‌های نوین در حوزه حمل و نقل و سرعت بخشی، سهولت استفاده و ارتقای کیفیت برای شناسایی و وصول خودکار عوارض تردد در آزادراه‌های کشور آغاز شد و تا پایان شهریور ماه در کل کشور به اجرا در می‌آید.

برجعلیزاده افزود: بر اساس دستورات ابلاغی، نیرو‌های انسانی فعال در گیت‌های عوارضی قزوین پس از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها تا کنون همه حقوق و مزایای خود را بطور کامل دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر طبق موافقت معاونت وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعدادی از این نیرو‌ها از طریق شرکت سپندار (مجری و طرف قرارداد طرح) جذب و تعدادی هم از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در امور راهداری بکار گرفته شده اند که حقوق و مزایای آنان بر اساس شرایط جدید و بر اساس قوانین پرداخت دولتی خواهد بود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: افرادی هم اگر تمایل به ادامه همکاری با شرایط جدید را نداشته باشند با آن‌ها مطابق مقررات خاتمه همکاری اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ک

طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزاد راه‌ها تا پایان شهریور ماه در کل کشور به اجرا در می‌آید

برچسب ها: حمل و نقل ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.