سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دوشنبه؛

سفیر ایران با وزیر انرژی و آب تاجیکستان دیدار کرد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با وزیر انرژی و ذخایر آب این کشور و رئیس تاجیکی کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور دیدار کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از سفارت ایران در دوشنبه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با وزیر انرژی و ذخایر آب این کشور و رئیس تاجیکی کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور دیدار کرد.

«محمدتقی صابری» در این دیدار با اشاره به دیدار‌های اخیر میان مقامات عالی دو کشور، بر ضرورت گسترش همکاری‌های همه‌جانبه ایران و تاجیکستان به‌ویژه در حوزه همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی تأکید کرد.

سفیر ایران در تاجیکستان آمادگی تهران را برای تقویت مناسبات با کشور هم دین، هم فرهنگ و هم زبان تاجیکستان اعلام کرد.
عثمان علی عثمان زاده، وزیر انرژی و ذخایر آب تاجیکستان نیز با اشاره به شروع فعالیت سفرای جدید دو کشور، از روند پیشبرد روابط در طی ماه‌های اخیر، ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: مناسبات فی‌مابین از جمله در حوزه پیشبرد اهداف و برنامه‌های کمیسیون مشترک بیش از پیش تقویت شود.

وی ضمن ابراز رضایت و قدردانی از فعالیت شرکت‌های ایرانی فعال در تاجیکستان، از مشارکت هر چه بیشتر شرکت‌های ایرانی در ارائه خدمات فنی و مهندسی و حضور در پروژه‌های عمرانی تاجیکستان استقبال کرد.

همچنین در این ملاقات، طرفین بر ضرورت برگزاری سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی، علمی و فرهنگی دو کشور در طی ماه‌های آتی و نیز پیگیری مصوبات کمیسیون‌های قبلی تأکید کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.