سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوونتوس ۲ - تاتنهام ۳/شکست ساری در نخستین تجربه هدایت بانوی پیر

تیم‌های فوتبال یوونتوس و تاتنهام امروز در مسابقات تدارکاتی چمپیونز کاپ به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم تاتنهام با نتیجه سه بر ۲ به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال یوونتوس و تاتنهام امروز در مسابقات تدارکاتی چمپیونز کاپ که با حضور ۱۳ تیم در سنگاپور در حال برگزاری است، به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم تاتنهام با نتیجه سه بر ۲ به پیروزی رسید.

در این مسابقه ابتدا اریک لاملادر دقیقه ۳۱ اسپرز را پیش انداخت، اما در نیمه دوم گونزالو هیگواین که زمزمه‌های جدایی اش از جمع بیانکونری شنیده می‌شود، بازی را در دقیقه ۵۶ به تساوی کشاند. چهار دقیقه بعد رونالدو یووه را پیش انداخت، اما لوکاس مورا در دقیقه ۶۵ و هری کین در دقیقه ۹۰ دو گل برای تاتنهام زدند تا شاگردان پوچتینو فاتح این مسابقه شوند.

این دیدار نخستین تجربه سرمربیگیری مائوریتسیو ساری روی نیمکت بانوی پیر که با شکست همراه شد. البته به جز ساری، بازیکنان مانند، ربیوت، دمیرال و دلیخت هم اولین مسابقه خود را برای قهرمان ایتالیا انجام دادند و بوفون هم پس از یک سال دوری دوباره درون دروازه این تیم ایستاد و در نیمه نخست به میدان رفت.


بیشتر بخوانید:

منچستر یونایتد یک - اینترمیلان صفر/ زور کونته به شاگردان سولسشر نرسید

نام تیم آینده نیمار به زودی مشخص می‌شود

سعودی‌ها به دنبال باشگاه بازیکن ملی پوش ایرانی


انتهای پیام/

پیروزی تاتنهام مقابل یوونتوس در دیداری دوستانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.