سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه و شهرسازی:

ایران در حال تبدیل به یک کشور سازنده و صادر کننده رادار است

اسلامی با اشاره به اقدامات اساسی در راستای افزایش سلامت و ایمنی پروازها، گفت: ایران در حال تبدیل به یک کشور سازنده و صادر کننده رادار است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح مرکز عملیات ایمنی و اضطراری شرکت‌ فرودگاه‌ها و ناوبری ایران با اشاره به توانمندی نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و همچنین شرکت‌های دانش بنیان، اظهار کرد: هم اکنون ایران در حال تبدیل شدن به یک کشور سازنده و صادر کننده رادار است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما رساندن حوزه مراقبت پرواز به استانداردهای جهانی و توجه به تجهیزات برای افزایش دقت در هدایت پروازها است، افزود: با نصب رادار کوشک بزم پوشش منطقه‌ای شمال کشور و محدوده تهران به طور کامل محقق می شود.

اسلامی ادامه داد: اطلاعات لازم هواپیما از زمانی که روی باند موتور خود را روشن می‌کند تا زمان اوج گرفتن و ادامه مسیر، از طریق سیستم مراقبت پرواز ارائه می‌شود و به طور کامل تحت کنترل و نظارت خواهد بود.

وی تصریح کرد: افتتاح مرکز عملیات ایمنی و اضطراری شرکت‌ فرودگاه‌ها و ناوبری ایران یک اقدام اساسی برای افزایش سلامت و ایمنی پروازها محسوب می شود و امیدواریم بتوانیم پوشش صد در صدی را بر فضای کشور به وجود آوریم.


بیشتر بخوانید: پوشش فضای TMA تهران کامل شد 


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایران از نظر منابع انسانی، توسعه یافته است، بیان کرد: به امید خدا و با توجه به توانمندی‌های نیروی انسانی شرکت‌ فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه رادار، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و ما می‌توانیم در این زمینه علاوه بر تولید برای صادرات نیز برنامه ریزی داشته باشیم.


انتهای پیام/

تحقق پوشش منطقه‌ای شمال کشور و تهران با نصب رادار کوشک بزم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.