سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۶ تن برنج احتکار شده در شهرستان ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف ۶ تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع برنج خارجی و ایرانی کشف شده به ارزش تقریبی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ داود مرسلی  فرمانده انتظامی شهرستان ابهر درباره این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع برنج خارجی و ایرانی توسط یک محتکر در ابهر موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار کالا در شهر ابهر شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری اداره تعزیرات و اداره صنعت معدن و تجارت از این انبار بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر اظهار داشت:ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار کالا در مجموع ۶ تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع برنج خارجی و ایرانی احتکار شده کشف کنند.

سرهنگ مرسلی در خاتمه با اشاره به اینکه بنابر نظر کارشناسان ارزش اقلام احتکار شده بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است تاکید کرد:پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار لوازم و مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.
 
انتهای پیام/ن
 

کشف و ضبط یک انبار احتکار کالا در شهر ابهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.