سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کارگروه بررسی مدارک متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران:

بهره‌مندی ۲ هزار خبرنگار از کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس/ پرونده کارت بلیت‌ها هفته آینده بسته می‌شود

خوانساری درباره نحوه توزیع کارت بلیت خبرنگاری میان اهالی رسانه توضحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران درباره ارائه کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو به خبرنگاران گفت: برای ۷۵۰ نفر از خبرنگارانی که همزمان با ثبت نام طرح ترافیک، برای کارت بلیت مترو و اتوبوس نیز اقدام کرده بودند، پیامک مربوطه ارسال شده و توزیع کارت آن‌ها در حال انجام است.

او با اشاره به انجام سه مرحله ثبت نام کارت بلیت اتوبوس افزود: به طور کلی دو مورد از سه مرحله ثبت‌نام کارت بلیت اتوبوس همزمان با ثبت‌نام طرح ترافیک و مورد سوم پس از ثبت‌نام طرح ترافیک است که اکنون توزیع کارت بلیت‌ها برای مراحل یک و دو است.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران با اشاره به ثبت نام ۱۳۰۰ نفر در مرحله سوم گفت: توزیع کارت بلیت‌ها طی هفته آینده انجام می‌شود.

به گفته خوانساری، این کارت‌ها ۴۰۰ هزار تومان شارژ دارد و در صورت اتمام و نیاز به تمدید، شارژ مجدد می‌شود.

او با اشاره به اختصاص ۲ هزار کارت بلیت رایگان برای اهالی رسانه گفت: پیش از این کارت بلیت‌های اتوبوس توسط خود سازمان تهیه و چاپ می‌شد، اما با افزایش هزینه قیمت‌ها و چاپ دچار مشکل شدیم و این موضوع به خارج از سازمان واگذار شد و سبب زمان بردن تهیه آن شده است.

خوانساری با بیان اینکه مشکل فنی در مورد نحوه توزیع کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به‌زودی رفع خواهد شد، گفت: پرونده کارت بلیت‌های خبرنگاری نیز هفته آینده بسته می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.