سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جنگل کاری منطقه قلی آباد کبودرآهنگ

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کبودراهنگ از آغاز عملیات جنگلکاری در منطقه قلی آباد خبر داد.

محمود زنگنه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کبودراهنگ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت:جنگلکاری در ۱۰۰ هکتار از مراتع قلی آباد کبودراهنگ این هفته آغاز می‌شود.

او گفت:درجلسه‌ای با معاون عمرانی فرماندار کبودراهنگ قرار شد، اداره جهاد کشاورزی، امور آب، بخشداری، شهرداری داغ داغ آباد و فرمانداری کبودرآهنگ هماهنگی لازم برای درختکاری در مراتع قلی آباد انجام دهند و این هفته جنگلکاری در سطح ۱۰۰ هکتار از اراضی این منطقه آغاز شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۴۰ میلیون تومان اعتبارمصوب شده است افزود: در این منطقه با توجه به کمبود منابع آبی، درختان کم آب بر و سازگار درختان بادام دیم، زبان گنجشک، اقاقیا، ون، سرو نقره‌ای، کاج و بادامک کاشته می‌شود.

زنگنه با بیان اینکه ۱۲۶ هزار هکتار مراتع منابع طبیعی در شهرستان کبودرآهنگ داریم افزود:در شهرستان کبودراهنگ تاکنون ۵۴۹ هکتار جنگلکاری شده است که شامل ۱۲۰ هکتار در منطقه قلی آباد، ۵۵ هکتار در آق بلاغ آق داق، ۵۰ هکتار در منطقه کند تپه، ۱۰۰ هکتار در شیرین سو، ۱۳۰ هکتار بین راهی کوریجان، ۱۵ هکتار سه راهی کوریجان، ۷۴ هکتارحاشیه جاده همدان کبودرآهنگ است.

انتهای پیام/ا

توسعه جنگل کاری در شهرستان کبودرآهنگ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.