سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۷ عدد دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کبودراهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ گفت: ۷ عدد دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوین از یک کارگاه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید گلی، فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه تولیدی در یکی از روستا‌های شهرستان کبودراهنگ، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد فردی با استفاده از یک کانکس سیار فلزی که در داخل سوله کارگاه تعبیه کرده اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: در بازرسی از این مکان، ۷ دستگاه چینی استخراج ارز به همراه کابل و پاور‌های مربوطه کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

گلی با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده، بر عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال گران اقتصادی تاکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ب

مبارزه با اخلال گران اقتصادی در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.