بیشتر بخوانید: رگولاتوری موظف است کیفیت و پاسخگویی اپراتورها را کنترل کند/ توجه به کیفیت جزو اصول انکارناپذیر است
همزمان با برگزاری این مراسم، شرکت ملی پست به دلیل مدیریت کیفیت سرویس پیشتاز موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره شد.
بیشتر بخوانید: سازمان استاندارد متولی قانونگذاری در راهبرد ملی کیفیت و جایزه ملی کیفیت است
تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره، توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به حسین نعمتی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست اعطا شد.
هشتمین جایزه ملی ارتباطات و فناوری همزمان با برپایی نمایشگاه الکامپ، در سالن کنفرانس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
انتهای پیام/