سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبان رویداد بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این استان با آغاز سال میلادی ۲۰۲۰ میزبان رویداد بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی است .

به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این استان با آغاز سال میلادی ۲۰۲۰ میزبان رویداد بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی است، گفت : توسعه زیرساخت‌های شهر‌های توریستی لازمه میزبانی شایسته در کرمانشاه ۲۰۲۰ است.

وی گفت : طی ایام برگزاری این رویداد کرمانشاه شاهد حضور تعداد بسیار زیادی از گردشگران خواهد بود.

وی اظهار داشت: کرمانشاه ۲۰۲۰ فرصتی بسیار مناسبی برای ایجاد یک رونق اقتصادی در استان و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های متنوع کرمانشاه در بعد داخلی و بین المللی است.

بازونداضافه کرد: در همین راستا اعتبارات عمرانی استان در سال ۹۸ با اولویت تکمیل و توسعه زیرساخت‌های گردشگری هزینه می‌شوند.

استاندار کرمانشاه در ادامه منطقه ریجاب را یکی از خوش آب و هواترین و زیباترین مناطق گردشگری استان عنوان کرد و گفت: بی گمان این شهر در رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ یکی از مناطق مورد اقبال گردشگران خواهد بود. با توجه به این موضوع تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز این شهر یکی از اولویت هاست.

وی گفت: با توجه به گزارش فرماندار شهرستان؛ شهردار و شورای شهر ریجاب، معابر اصلی شهر برای عبور و مرور بهتر گردشگران نیازمند ترمیم آسفالت هستند که مبلغ ۲ میلیارد تومان برای انجام این کار اختصاص داده می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین این شهر گردشگرپذیر مشکلاتی در حوزه زیرساخت آب و فاضلاب دارد که برای رفع آن‌ها مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد. همچنین یک میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان شهرداری اختصاص می‌یابد .

 

 

انتهای پیام/د

توسعه زیرساخت‌های شهر‌های توریستی لازمه میزبانی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.