سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از استار تاپ‌ها در جهت عرضه‌ی مستقیم محصولات کشاورزی

با استارتاپ‌های موفق ملی در جهت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در استان یزد به عنوان یکی از استان‌های پیشرو و پایلوت در سطح کشور حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی آبادی عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: ما به دنبال این هستیم که به تمامی استارتاپ‌های ملی در تمامی استان‌های کشور این مطلب را برسانیم که شبکه تعاونی‌ها و اتحادیه‌های روستایی و کشاورزی کشور با ظرفیت‌های و توانمندی‌های بالای خود در نقاط مختلف کشور آمادگی همکاری و استفاده از تجارب استارتاپ‌های موفق در بخش کشاورزی را دارد.

علی آبادی افزود: در این راستا با برنامه ریزی صورت گرفته و سازوکار طراحی شده سازمان تعاون روستایی مدیریت حوزه تولید و تسهیل گری را بر عهده خواهد داشت و حوزه توزیع و عرضه محصولات کشاورزی در بخش‌های شهری و روستایی با حذف واسطه‌های متعدد توسط بخش خصوصی و استارت‌آپ‌های موفق و مورد تائید تقویت و حمایت می‌شود.

وی در پایان گفت: در این گردهمایی ساز و کار‌های اجرای طرح همکاری مشترک شبکه تعاونی‌ها و اتحادیه‌های روستایی و کشاورزی استان یزد با استارتاپ‌های موفق ملی در جهت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در استان یزد به عنوان یکی از استان‌های پیشرو و پایلوت در سطح کشور مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ غ

از استار تاپ‌ها در جهت عرضه‌ی مستقیم محصولات کشاورزی حمایت می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.