سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی خبرداد؛

آتش به جان مجتمع تجاری در لاله زار افتاد/ حادثه مصدومی نداشت

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران گفت: ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان لاله زار اتفاق افتاد.

سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۵ ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان لاله زار اعلام می‌شود که ۳ ایستگاه آتشنشانی به محل حادثه اعزام می‌شوند.


بیشتر بخوانید؛ حادثه ساختمان مقابل لانه جاسوسی بدون مصدوم بود


او گفت: محل حادثه یک مجتمع تجاری ۵ طبقه با ۴ طبقه زیر زمین بود که در طبقه منفی ۴ اعلام حریق و آتش سوزی می‌شود که دود نیز به طبقات بالا سرایت کرده بود که نیرو‌های اتشنشانی با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و خاموش کننده به طبقه منفی ۴ رفته و مشاهده می‌کنند که در یکی از انباری‌ها به وسعت ۴۰ متر که مقدار زیادی لوازم الکترونیکی و ادوات برقی و کابل نگهداری می‌شد دچار آتش سوزی شده بود.
ملکی ادامه داد: این انبار از جمله انبار‌هایی بود که لوازم توری‌های فلزی و فنس به صورت ابتدایی درست شده بود که مشخص بود جز انباری‌های تعبیه شده از ابتدا دراین ساختمان نبود و احتمالا بخشی از این پارکینگ‌ها را تبدیل به انباری کرده و دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود.

او گفت: نیرو‌های آتشنشانی به سرعت وارد عمل شده و به سرعت آتش اطفا شد و از گسترش بیشتر و سرایت به انباری‌ها و مواد قابل اشتعال جلوگیری شد.

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران گفت: اعلام فوتی و جانی در این حادثه نداشتیم، اما به دلیل این که دود به طبقات بالا سرایت کرده بود نیرو‌های آتشنشانی کسبه را از ساختمان خارج کردند تا بتوانند تخلیه دود و ایمن سازی ساختمان را نیز به خوبی انجام دهند.

او افزود: برخی از کسبه برای خارج شدن از ساختمان مقاومت می‌کردند که در خواست می‌شود که در محل عملیات با نیرو‌های آتشنشانی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش سوزی ، شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۰ ۳۰ تير ۱۳۹۸
این اتش سوزی ها بی دلیل نیست در سطح شهر
ناشناس
۰۶:۲۶ ۳۰ تير ۱۳۹۸
سلام اتش واتش بازی خصیصه صهیونیستها هست وازان خیلی استفاده میکنند جه از سوزاندن انسان چه از سوزاند املاک برای بیمه وسایر مسائل افتصادی
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۹ تير ۱۳۹۸
با اين گرمی هوا احتمال آتيش سوزي خيلي زياد شده و باس تعداد شيراي آتيش نشاني چند برابر بشه كه ارز بري هم نداره و نياز به ماشين آتيش نشاني تانكر دار رو همه اش دلاريه خيلي كمتر ميكنه