سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی نقش جهان برای شروع لیگ

مدیرعامل باشگاه سپاهان از فراهم شدن امکانات لازم در ورزشگاه نقش جهان برای شروع لیگ برتر خبر داد.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به پیشرفته بودن ورزشگاه نقش جهان گفت: نقش‌جهان تا شروع لیگ یکی از ورزشگاه‌های خوب، مدرن و کاملاً آماده برای برگزاری مسابقات لیگ برتر است و بسیاری از امکانات لازم در این باره فراهم شده است.

او با اشاره به اینکه برای تکمیل هرچه بهتر ورزشگاه نقش جهان در تلاش هستیم تا برخی موارد جزیی دیگر هم تا چند هفته دیگر انجام شود. تاکید کرد: قرارداد موارد مانند الکترونیکی کردن گیت‌ها، شماره‌گذاری کردن صندلی‌ها و نصب دوربین‌های خارج از ورزشگاه بسته شده است.

قرارداد دوساله سپاهان با استنلی


مدیرعامل باشگاه سپاهان در باره آخرین وضعیت کیروش استنلی گفت: در این مدت مشغول مذاکره با استنلی و نفرات دیگری بودیم، با توجه به این‌که امیر قلعه‌نویی نظر مثبتی روی استنلی داشت، با تلاش زیاد با وی به توافق رسیدیم و قرارداد دوساله با وی منعقد کردیم.


تابش با اشاره به اینکه استنلی پیشنهاداتی از خارج و داخل کشور داشت افزود:، نگران بودم اگر تمدید قرار‌داد با استنلی به دلایلی امکان‌پذیر نشد با یک بازیکن دیگر به توافق رسیده بودم و پیش‌قرار‌داد نیز تنظیم شده بود، اما با تنظیم قرار داد، استنلی طی دو روز آینده به تیم اضافه خواهد شد.

او در پایان در خصوص استعفای محمد سلطان‌حسینی از هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: در این خصوص صحبتی ندارم، نمی‌دانم چه دلیلی داشته است که وی استعفا داده است و خبری از دلیل استعفا ندارم.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.