سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلس اشتغال شهرستان مهریز تدوین می‌شود

فرماندار مهریز بر لزوم تعامل، همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای رونق تولید و اشتغال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، رضا زارع زاده فرماندار مهریز با بیان اینکه برنامه ریزی جهت اشتغال جوانان شهرستان نیاز به اطلاعات دقیق است، گفت: یکی از چالش‌های جامعه امروزی بحث بیکاری است  و ایجاد اشتغال و تثبیت شغل‌های ایجاد شده حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: شهرستان مهریز در حوزه صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری دارای پتانسیل‌های بسیار فراوان و برای ایجاد اشتغال پایدار نیاز به نقشه راه و اطلس اشتغال است.

زارع زاده با تاکید بر لزوم تعامل، همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای رونق تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی ذیربط در زمینه تولید و اشتغال باید به صورت مستمر جلسات تخصصی برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول کاری تمام دستگاه‌های اجرایی رونق تولید و اشتغال است،ادامه داد: جوان بیکار مورد تهدید و خطر است لذا ما هر چه در توان داریم باید برای اشتغال جوانان تلاش کنیم و سیاست‌های کلان کشوری و استانی را در شهرستان بومی سازی کنیم.

زارع زاده مهریزی با بیان اینکه جهت برنامه ریزی اشتغال جوانان شهرستان نیاز به اطلاعات دقیق است، گفت: در ۲۰ روز آینده اطلس اشتغال شهرستان مهریز تدوین می‌گردد.

وی عنوان کرد این اطلس شامل اطلاعات دقیق از افراد جویای کار و بومی شهرستان می‌باشد و بر اساس توانمندی‌ها وظرفیت‌های کاری آن‌ها برای اشتغال در کارخانجات و واحد‌های اقتصادی خصوصی برنامه ریزی می شود و افراد جویای کار در این خصوص می‌توانند به موسسات مشاوره شغلی و کاریابی شهرستان مهریز مراجعه نمایند.

شهرستان مهریز دارای ۲ موسسه مشاوره شغلی و کاریابی است.

انتهای پیام/ی

رونق تولید و اشتغال اولویت اول کاری تمام دستگاه‌های اجرایی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.